Кошик порожній
Додання товару в кошик

Becherovka Original

Поделиться:
Артикул: 34202
0,7 л
Ціна Кількість Разом
34700грн
34700грн
В наявності 8 шт.
по мережі: 141 шт.
продано: 128 шт.

Тип: лікер

Країна: Чехія

Регіон: Карлові Вари

Виробник: Becherovka

Об'єм: 0,7 л

Дані перевірені: 26.04.2018

Доставка:

  • Самовивіз: WINETIME, пр.Бажана 1е, (м) Осокорки
  • по Києву до дверей від 500 гривень безкоштовно
  • Експрес по Києву протягом трьох годин
  • по Україні згідно тарифів "Нової Пошти", від 1000 гривень безкоштовно

Оплата:

  • Visa/MasterCard (онлайн)
  • Готівкою при отриманні
  • Безготівковий розрахунок, рахунок-фактура

Опис Becherovka Original

Технічні характеристики

Алкоголь: 38,00%

Об'єм: 0,7 л

Дегустаційні замітки

Дегустації: Напій має сонячний, золотистий чистий колір з густим, незабутнім ароматом трав. Смак - насичений солодкий і одночасно гіркувато-терпкий. Лікер п'ють в чистому вигляді (подають охолодженим в 20-ти грамових чарочка з долькою апельсина, посипаною корицею) або в коктейлях.

Додаткова інформація

Технологія виробництва: Becherovka - чеський міцний лікер міцністю 38%, настояний на травах, родом з Карлових Вар. Цей дуже приємний на смак напій спочатку був створений як ліки від хвороб шлунку, але згодом він був поставлений на масове виробництво вже не тільки як лікарський засіб, але і як алкогольний напій - лікер. Виготовляється шляхом змішування більше 20- і трав. Їх насипають в мішечки з натурального полотна і залишають на тиждень в ємностях, наповнених спиртом. Потім витримують у дубових бочках незвичайної овальної форми протягом 2-3-х місяців. Для виробництва використовується тільки вода з Карлових Вар.



Про виробника Becherovka Original

Назва: Pernod Ricard

Вебсайт: www.pernod-ricard-ukraine.com

Рік заснування: 1975

Про компанію: Міжнародний холдинг Pernod Ricard («Перно Рікар») був заснований у Франції в 1975 р. у результаті злиття двох брендів, на той момент досить скромних і конкуруючих між собою, – Pernod (заснований у 1805 році) і Ricard (заснований у 1932 році). Подальша ж історія неймовірно стрімкого злету групи Pernod Ricard – це, насамперед, історія талановитих, надзвичайно цілеспрямованих і закоханих у свою справу людей, яким пощастило за короткий час перетворити невелике підприємство на Світового лідера №1 у сегменті елітних міцних алкогольних напоїв і вин. Упродовж буквально декількох десятиліть Pernod Ricard завоював довіру споживачів на всіх континентах, ставши визнаним лідером на ринку виробництва й продажу міцного алкоголю в преміум-сегменті. Таких вражаючих успіхів команда під керівництвом Патріка Рікара досягла, насамперед, завдяки своїй продуманій стратегії органічного росту й масштабних поглинань. Починалося ж усе досить скромно: у 1975 році батько Патріка, месье Поль Рікар, намагаючись зміцнити позиції популярного, але все ще локального французького пастісу Ricard, пропонує злиття одному із своїх конкурентів – виробнику анісового аперитиву Pernod. Цікаво, що з перших днів свого народження об’єднана компанія встановлює децентралізовану систему управління — систему, яка згодом стане особливістю Pernod Ricard. Згідно з нею, група складається з холдингу й дочірніх компаній. У функції холдингу входить розробка генеральної стратегії розвитку, визначення поточної політики групи й загальне управління її діяльністю, а дочірні компанії відповідають за адаптацію і втілення стратегії на локальних ринках. Зараз холдингу підпорядковуються 6 фірм-виробників продукції й/або власників торговельних марок, а також 4 регіональні центри — «Перно Рікар Франція», «Перно Рікар Європа», «Перно Рікар Азія» і «Перно Рікар Америка»,у які входять компанії-дистриб’ютори. Дочірні компанії разом із компаніями-власниками торговельних марок адаптують глобальну стратегію групи до того чи іншого місцевого ринку. Заохочуючи ініціативність і вітаючи реалізацію співробітниками свого творчого потенціалу, компанія стимулює розвиток підприємницького духу абсолютно на всіх рівнях, починаючи з рядових членів команди й закінчуючи топ-менеджментом. В основі стратегії й завдань компанії лежать такі фундаментальні цінності, як підприємницький дух та ініціативність, висока соціальна відповідальність, взаємна відповідальність і дотримання етичних зобов’язань. Ці найважливіші цінності, на яких базується бізнес-культура компанії у Франції, в Україні й іще у 70-и країнах світу, — основа її ідентичності. І саме в цінностях — сила й неповторність Pernod Ricard. Крім того, найважливішою особливістю й перевагою компанії Pernod Ricard порівняно з іншими гравцями світового ринку спиртних напоїв є її глобальна стратегія збереження справжньості й оригінальності рецептури напоїв, які вона представляє. Це означає, що виробництва розташовуються там, де вони знаходилися історично: настоянка Becherovka виготовляється винятково в Чехії й розливається саме там, кубинський ром Havana Club має справжнє кубинське походження, а джин Beefeater — це єдиний істинно лондонський джин, який дотепер виготовляється в самісінькому центрі Лондона. Немало великих придбань, здійснених Pernod Ricard, виявилися обґрунтованими, вигідними й далекоглядними, у їх числі Irish Distillers, Єреванський Коньячний Завод, активи Seagram’s — Chivas, Martell, Olmeca, придбання Allied Domecq — Beefeater, Ballantine’s, G.H.Mumm, Perrier-Jou?t, Malibu, серед останніх досягнень — придбання бренду шведської горілки Absolut. Причому у випадку з покупкою Seagram’s, як і у випадку з покупкою Allied Domecq, компанія збільшувалася вдвічі, семимильними кроками просуваючись до лідерської позиції на ринку! Сьогодні Pernod Ricard продовжує активно розвивати портфель своїх брендів, дотримуючись стратегії інноваційності й преміумізації, коли пріоритетом стають престижні й високоприбуткові торговельні марки. Основна мета стратегії — постійне лідерство й задоволення зростаючих запитів споживачів як у розвинених країнах, так і в країнах, які розвиваються. Сьогодні група Pernod Ricard — це світовий лідер у преміальному й престижному сегментах міцних алкогольних напоїв.

Відгуки (1) Becherovka Original

Roman 12.2015

Заказывал бехеровку. Отправили наложенным платежом на следующей день после оформления заказа. Все быстро и оперативно.

Ваш відгук
Оценка:

Плохо Отлично

Дивіться також
Emilio Lustau Solera Gran Reserva 0,7 л
0,7 л Артикул: 71243

87700грн

Tomatin Distillery Antiquary 21 Y.O. (gift box) 0,7 л
0,7 л Артикул: 53143

299700грн

Yellow Spot Single Pot Still Irish Whiskey 12 Y.O. (в тубусе) 0,7 л
0,7 л Артикул: 69648

274700грн

Glenmorangie Quinta Ruban 12Y.O. (в коробке) 0,7 л
0,7 л Артикул: 56539

199700грн

Iнші товари