08.04.2021
Поділитися

Історія брендів: Yamazakura

Бренд - Yamazakura

Країна – Японія

 

Факти - Компанія Sasanokawa - найстаріший виробник саке в північно-східному регіоні Японії. Заснований в 1765 році, знаходиться в місті Коріяма, глибоко в горах Фукусіма. У 1946 році вони почали виробляти віскі, випустивши віскі Cherry і Yamazakura. Також було відомо, що Сасанокава допоміг запустити солодовий бренд Ichiro's, так як в 2004 році завод Hanyu закривався. Деякі з перших солодових сортів Ichiro були розлиті на винокурні.

 

 

• Площа дістіллерії досягає 390 м². Площа льоху становить 790 м².

• Сімейне підприємство

• Завдяки природним ресурсам навколишнього середовища винокурня використовує чисту воду з озера Інавасіро

• Віскі витримують в бочках з-під бурбона і білого дуба більше 3 років.

• Автентичність та традиції

• Невеликий лікеро-горілчаний завод

• Традиційні методи виробництва

• Якість та інновації

• Майстерність майстра-купажу

• Натуральна вода з озера Інавасіро

• Яскрава упаковка

• Ямазакура = «Яма» гора + «Сакура» квітуче дерево сакури • На всіх віскі красуються символічні зображення японської природи

 

YAMAZAKURA BLEND

Купажований віскі Yamazakura від історичної винокурні Sasanokawa Shuzo.

Складається з 4-х зернових і солодових віскі, витриманих не менше 3 років в бочках з-під бурбона. В ароматі можна почути тони бузини та карамелі, смак оксамитово-фруктовий з нотами груші та ванілі.

 

Коктейль YAMAZAKURA SOUR

60 мл Yamazakura Blend

20 мл лимонного соку

15 мл сиропу

15 мл яєчного білка

Додайте всі інгредієнти в шейкер з льодом, струсіть та процідіть. Прикрасити 3 краплями біттера.

 

Коротко про головне:

• Елітний бренд «кустарного» японського віскі.

• Пробляють на невеликому заводі в Північній Японії.

• Більше 100 років спадщини і майстерності в ремеслі алкогольних напоїв.

• Дистильован в мідних перегінних кубах і витриманий 3 роки в бочках з-під бурбона.

• Названий на честь знаменитої японської вишні.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Новий
Yamazakura Blended фото
Yamazakura
Про WINETIME Гастромаркети WINETIME це 31 гастромаркет у 14 регіонах і понад 8000 найменувань товарів власного імпорту з Італії, Іспанії, Франції, Чилі, Португалії, Німеччини, Шотландії, Австралії та інших країн.
Вино та листи Підпишіться на наші новини і акції
Даю згоду на обробку персональних даних