Картопляні чіпси від інтернет-магазину «Wine time»
Чіпси – це продукти, отримані зі свіжої картоплі, яка була попередньо вимита, очищена, нарізана і обсмажена в маслі. Картопляні чіпси сьогодні – це одна з найбільш проданих закусок у світі. Існує безліч смаків чіпсів, безліч форм, текстур і якостей.
Історія походження чіпсів
Вперше вони були приготовлені в 1853 році індійсько-американським кухарем на ім'я Джордж Крам у фешенебельному готелі в Саратога-Спрінгс у Нью-Йорку. Нова страва була приготована для дуже вимогливого клієнта Корнеліуса Вандербільта, залізничного магната, який скаржився, що його картоплю неправильно нарізали недостатньо тонко і відправили назад на кухню. Після повернення страви кілька разів, кухар вирішив провчити вибагливого покупця: він нарізав картоплю тонкими скибочками і обдавав їх киплячою олією, поки вони не стали хрусткими та золотистими. Страва, яка вийшла на виході, отримала загальне визнання.
У 1913 році Картер вирішив виробляти кращі чіпси в Лондоні, а в 1920 році Френк Сміт, який почув про нову форму приготування картоплю, відкрив власний бізнес у гаражі на півночі Лондона, де в парі зі своєю дружиною вони чистили, нарізали і смажили. картопля, фасуючи його в жиронепроникні відкриті пакети. Продав свій продукт Сміт, їздячи околицями на коні. Протягом року попит виріс настільки, що Сміту довелося переїхати до більш просторого приміщення та найняти 12 співробітників.
Швидко стало зрозуміло, що покупці люблять додавати сіль у класичні чіпси, тому Сміт додав маленькі сині мішечки із сіллю в кожен пакет, що було високо оцінено любителями хрустких чіпсів.
Хайнц Флесснер був першим успішним європейським виробником картопляних чіпсів за межами Англії. У 1951 році він разом зі своєю дружиною заснував «Статську компанію з виробництва картопляних чіпсів». Їхніми клієнтами були в основному Американські солдати, дислоковані в Німеччині. Флеснер упаковував картоплю в невеликі прозорі жиронепроникні пакети і продавав їх на обмінних пунктах ВМС США.
В Іспанії купити картопляні чіпси можна було вже у 40-х роках минулого століття, коли з'явилися перші фабрики з виробництва картопляних чіпсів.
Види чіпсів за формою
Статистичні дані свідчать, що велика кількість сімей обирає замовити чіпси для перекушування не менше одного разу на місяць, а 20% учасників дослідження заявили, що їдять їх не менше одного разу на тиждень. Купити чіпси можна як закуску, перекус або для додавання в салати.
Вибираючи найбільш підходящий для вас варіант, почитайте відгуки про картопляні чіпси і дізнайтеся яких форм вони бувають.
- Овальні чіпси.
- Рифлені чіпси.
- Прямокутні пластини.
- Трикутні чіпси.
Каждая з цих форм зручна по-своєму у окремих випадках. Овальні – це стандартні чіпси, які звикли бачити всі цінителі цієї закуски. Прямокутні ідеально підходять для вечірніх посиденьок у компанії друзів, а рифлені та трикутні відмінні для сервірування салатів, наприклад, таких як «Соняшник».
Смаки чіпсів
Якщо ви замислюєтеся де купити чіпси, відвідайте інтернет-магазин «Wine time», де представлений широкий асортимент смаків цих популярних снеків.
На сторінках сайту ви знайдете такі варіанти:
- бекон;
- чіпси з сиром;
- сметана та зелень;
- краб;
- ікра;
- гострі чіпси;
- гриби;
- курка;
- шашлик.
Це далеко не весь перелік уподобань, якими ви можете порадувати себе під час перекушування або вечора за переглядом фільму.
Як вибрати та замовити чіпси?
При виборі звертайте увагу на такі критерії.
- Масло. Зазвичай при приготуванні цього продукту зазвичай використовують оливкову або соняшникову олію. Враховуючи поживну цінність картоплі, важливо пам'ятати, що сорт і якість олії роблять її лише «менш поганою», а не продуктом, який загалом кориснішим.
- Добавки. Найчастіше на звороті упаковок вказаний складний для розшифрування список добавок. Вони контролюються на законодавчому рівні, щоб їх споживання не було небезпечним, але в довгостроковій перспективі надмірне споживання продуктів, які містять ці добавки, консерванти, барвники та підсолоджувачі, шкідливі для здоров'я.
- Сіль. Кількість солі в картоплі сильно варіюється в залежності від марки виробника. Перевагу краще віддавати тим продуктам, у яких вміст солі не перевищує 1 г.
- Упаковка. Бренди часто використовують яскраві послання та особливі кольори, щоб без жодної причини змусити споживача повірити, що саме ці чіпси здоровіші за інші. Ця маркетингова стратегія також зазвичай позначається кінцевої ціні продукту. Тому зовнішній вигляд не повинен бути критерієм, яким слід керуватися під час вибору.
Заходьте на сайт онлайн-маркету «Wine time», де ви знайдете найкращі продукти харчування, а ціна на чіпси тут вас приємно порадує.