Війна настільки вплелась в наше щоденне життя, що вона вже між звичайних розмов, справ, продуктів, напоїв. А всі ми щодня робимо надзусилля. Ми бачимось з друзями до коменданської, їмо піцу на парковці та зідзвонюємося з близькими, що закордоном. Все стало складніше, все по-інакшому.
Але у час, коли багато питань - ми, як завжди, знаходимо відповіді та гастро-втіху з усього світу.
Тривоги? – значить станемо місцем, де безпечно. Блекаути? Будемо місцем, де завжди є світло і інтернет.
Робимо це, бо переживаємо все разом, бо переживаємо за своїх - за всіх 40 мільйонів друзів.
Про це наша нова бренд-концепція. Про актуальне життя і про кожного з нас. Ми не можемо ігнорувати війну, адже вона - у суспільній свідомості. З усіх актуальних спостережень за сучасним контекстом українців, ми «витягнули» лейтмотиви та знакові теми, вловили їх суть, а потім вербально візуалізували отримане.
Тому на наших полицях оливки без кісточок і русні, а віскі сильної витримки, але не настільки, як українці.
У WINETIME усе, як завжди.