02.03.2015
Поділитися

Тиждень Freixenet у WineTime!

Представник найпопулярнішої ігристої виноробні світу гостював у WineTime минулого тижня! Gonzalo Ceballos побував із дегустаціями у Полтаві, Вінниці, Хмельницькому, Івано-Франківську та Києві, дегустували Freixenet також і в інших регіонах України – в супроводі сомельє WineTime.

Своє в асортименті компанії знайшов фактично кожен. Гості із досвідом обирали серед сухих варіацій Freixenet, ну а ті, хто вперше на дегустації – лишились цілком задоволені трішки більш солодкими позиціями. Висновок – за гарну ціну у Freixenet можна відшукати каву і для простого спекотного літнього дня, і для гастрономічних експериментів, і дещо особливе до свята.

Нагадаємо, Freixenet - це дві каталонські виноробні і одна велика спільна мрія, котрі за сто з лишком років переросли у найуспішніший ігристий проект в історії. І мова не лише про суто комерційну складову (хоча цифра у 100 мільйонів пляшок на рік і попит у понад 140 країнах світу таки багато про що говорить), найцікавіший у цьому контексті сам факт уміння створювати продукт, бажаний не тільки в якомусь дуже вузькому колі людей, але і в масштабах планети. Причому йдеться, як про найпересічнішого споживача, так і про людей, котрі можуть собі дозволити, що завгодно, серед яких, до прикладу, навіть перші королівські особи Іспанії і Великобританії.

Один із секретів Freixenet – справді пристрасна увага до деталей. Тут і комбінація смаків й ароматів, і баланс ігристості, і тисячі маленьких подвигів на виноградниках й виноробні, аби домогтися свого. Адже одна справа створювати 50 тисяч пляшок особливого вина, і зовсім інша – влаштувати мільйонне виробництво, не загубивши «душу». А ще вони завжди вміли дуже успішно рекламуватися. Freixenet першими серед виробників кави покорили ринок телевізійної реклами в Іспанії, причому настільки успішно, що згодом домоглися ексклюзивного права на перший рекламний ролик новорічної ночі. Зрештою, як і смак їх вин - смак реклами, щоразу по-доброму відрізнявся. З бокалом Freixenet за останні півстоліття з’являлося десятки кінозірок світового масштабу, а режисурою для компанії займався навіть сам Мартін Скорсезе. Пошукайте Freixenet на Youtube...

[60682:left] [60687:left] [60685:left] [60686:left] [60683:left] [60688:left]

Про WINETIME Гастромаркети WINETIME це 31 гастромаркет у 14 регіонах і понад 8000 найменувань товарів власного імпорту з Італії, Іспанії, Франції, Чилі, Португалії, Німеччини, Шотландії, Австралії та інших країн.
Вино та листи Підпишіться на наші новини і акції
Даю згоду на обробку персональних даних