Кошик порожній
Додання товару в кошик

Martell VSOP Medaillon (в коробці)

Поделиться:
Артикул: 52155
0,7 л
Ціна Кількість Разом
179700грн
179700грн
В наявності 7 шт.
по мережі: 3 шт.
продано: 58 шт.

Тип: коньяк

Класифікація: кoньяк

Країна: Франція

Регіон: Коньяк

Виробник: Martell

Об'єм: 0,7 л

Дані перевірені: 17.10.2018

Доставка:

  • Самовивіз: WINETIME, пр.Бажана 1е, (м) Осокорки
  • по Києву до дверей від 500 гривень безкоштовно
  • Експрес по Києву протягом трьох годин
  • по Україні згідно тарифів "Нової Пошти", від 1000 гривень безкоштовно

Оплата:

  • Visa/MasterCard (онлайн)
  • Готівкою при отриманні
  • Безготівковий розрахунок, рахунок-фактура

Опис Martell VSOP Medaillon (в коробці)

Технічні характеристики

Алкоголь: 40,00%

Класифікація: кoньяк

Об'єм: 0,7 л

Дегустаційні замітки

Дегустації: Цей надзвичайно м'який коньяк являє собою справжній коктейль ароматів, одночасно свіжих, завершених і з деревним відтінком. Коньяк кольору золотистого бурштину. У букеті відчутні: гіркувато-солодка м'якість (нотки лайма і лакриці); зацукровані фрукти (айва, родзинки і слива); весняна поросль (свіжі аромати весняної дубового гаю - тонкі нотки дуба та лісового горіха). М'який складний аромат з нотками зацукрованих фруктів. Багатий насичений смак. Стійкий післясмак. Його можна вживати в чистому вигляді, з льодом або розведеним відповідним напоєм.

Додаткова інформація

Технологія виробництва: На пляшці коньяку Martell VSOP (Very Superior Old Pale) M?daillon зображений золотий медальйон з викарбуваним портретом Людовика XIV. Це було зроблено в ознаменування 1715 року, в якому закінчив своє царювання Король-Сонце і був заснований Торговий дім Martell. Цей коньяк виготовлений з майстерно змішаних зрілих коньячних спиртів з чотирьох найпрестижніших виноградників регіону Коньяк.



Про виробника Martell VSOP Medaillon (в коробці)

Назва: Pernod Ricard

Вебсайт: www.pernod-ricard-ukraine.com

Рік заснування: 1975

Про компанію: Міжнародний холдинг Pernod Ricard («Перно Рікар») був заснований у Франції в 1975 р. у результаті злиття двох брендів, на той момент досить скромних і конкуруючих між собою, – Pernod (заснований у 1805 році) і Ricard (заснований у 1932 році). Подальша ж історія неймовірно стрімкого злету групи Pernod Ricard – це, насамперед, історія талановитих, надзвичайно цілеспрямованих і закоханих у свою справу людей, яким пощастило за короткий час перетворити невелике підприємство на Світового лідера №1 у сегменті елітних міцних алкогольних напоїв і вин. Упродовж буквально декількох десятиліть Pernod Ricard завоював довіру споживачів на всіх континентах, ставши визнаним лідером на ринку виробництва й продажу міцного алкоголю в преміум-сегменті. Таких вражаючих успіхів команда під керівництвом Патріка Рікара досягла, насамперед, завдяки своїй продуманій стратегії органічного росту й масштабних поглинань. Починалося ж усе досить скромно: у 1975 році батько Патріка, месье Поль Рікар, намагаючись зміцнити позиції популярного, але все ще локального французького пастісу Ricard, пропонує злиття одному із своїх конкурентів – виробнику анісового аперитиву Pernod. Цікаво, що з перших днів свого народження об’єднана компанія встановлює децентралізовану систему управління — систему, яка згодом стане особливістю Pernod Ricard. Згідно з нею, група складається з холдингу й дочірніх компаній. У функції холдингу входить розробка генеральної стратегії розвитку, визначення поточної політики групи й загальне управління її діяльністю, а дочірні компанії відповідають за адаптацію і втілення стратегії на локальних ринках. Зараз холдингу підпорядковуються 6 фірм-виробників продукції й/або власників торговельних марок, а також 4 регіональні центри — «Перно Рікар Франція», «Перно Рікар Європа», «Перно Рікар Азія» і «Перно Рікар Америка»,у які входять компанії-дистриб’ютори. Дочірні компанії разом із компаніями-власниками торговельних марок адаптують глобальну стратегію групи до того чи іншого місцевого ринку. Заохочуючи ініціативність і вітаючи реалізацію співробітниками свого творчого потенціалу, компанія стимулює розвиток підприємницького духу абсолютно на всіх рівнях, починаючи з рядових членів команди й закінчуючи топ-менеджментом. В основі стратегії й завдань компанії лежать такі фундаментальні цінності, як підприємницький дух та ініціативність, висока соціальна відповідальність, взаємна відповідальність і дотримання етичних зобов’язань. Ці найважливіші цінності, на яких базується бізнес-культура компанії у Франції, в Україні й іще у 70-и країнах світу, — основа її ідентичності. І саме в цінностях — сила й неповторність Pernod Ricard. Крім того, найважливішою особливістю й перевагою компанії Pernod Ricard порівняно з іншими гравцями світового ринку спиртних напоїв є її глобальна стратегія збереження справжньості й оригінальності рецептури напоїв, які вона представляє. Це означає, що виробництва розташовуються там, де вони знаходилися історично: настоянка Becherovka виготовляється винятково в Чехії й розливається саме там, кубинський ром Havana Club має справжнє кубинське походження, а джин Beefeater — це єдиний істинно лондонський джин, який дотепер виготовляється в самісінькому центрі Лондона. Немало великих придбань, здійснених Pernod Ricard, виявилися обґрунтованими, вигідними й далекоглядними, у їх числі Irish Distillers, Єреванський Коньячний Завод, активи Seagram’s — Chivas, Martell, Olmeca, придбання Allied Domecq — Beefeater, Ballantine’s, G.H.Mumm, Perrier-Jou?t, Malibu, серед останніх досягнень — придбання бренду шведської горілки Absolut. Причому у випадку з покупкою Seagram’s, як і у випадку з покупкою Allied Domecq, компанія збільшувалася вдвічі, семимильними кроками просуваючись до лідерської позиції на ринку! Сьогодні Pernod Ricard продовжує активно розвивати портфель своїх брендів, дотримуючись стратегії інноваційності й преміумізації, коли пріоритетом стають престижні й високоприбуткові торговельні марки. Основна мета стратегії — постійне лідерство й задоволення зростаючих запитів споживачів як у розвинених країнах, так і в країнах, які розвиваються. Сьогодні група Pernod Ricard — це світовий лідер у преміальному й престижному сегментах міцних алкогольних напоїв.

Відгуки (0) Martell VSOP Medaillon (в коробці)

Ура! Ваш відгук буде першим:

Ваш відгук
Оценка:

Плохо Отлично

Дивіться також
Godet Lautrec VS Fine 0,7 л
-15%
16 час. 17 мин. 5 сек.
0,7 л Артикул: 115595

124700 105995грн

God by Godet VSOP (gift box + 2 glasses) 0,350 л
-15%
16 час. 17 мин. 5 сек.
0,350 л Артикул: 115598

204700 173995грн

Godet Lautrec VSOP Fine 0,7 л
-15%
16 час. 17 мин. 5 сек.
0,7 л Артикул: 115594

214700 182495грн

Godet Selection Speciale VSOP (в коробке) 0,7 л
-15%
16 час. 17 мин. 5 сек.
0,7 л Артикул: 78891

169700 144245грн

Iнші товари
  • Cognac Ferrand Claude Chatelier XO extra (в коробке) 0,7 л
    -15%
    16 час. 17 мин. 5 сек.
    0,7 л Артикул: 71302

    249700 212245грн

  • Ferrand Claude Chatelier VSOP (в коробке) 0,7 л
    0,7 л Артикул: 92121

    109700грн

  • Pierre Ferrand Ambre 0,7 л
    0,7 л Артикул: 71307

    139700грн

  • Pierre Ferrand Reserve 0,7 л
    -15%
    16 час. 17 мин. 5 сек.
    0,7 л Артикул: 71306

    249700 212245грн

  • Godet Antarctica (в коробке) 0,5 л
    -15%
    16 час. 17 мин. 5 сек.
    0,5 л Артикул: 78894

    169700 144245грн

  • Pierre Ferrand Cognac 1840 0,7 л
    -15%
    16 час. 17 мин. 5 сек.
    0,7 л Артикул: 80588

    109700 93245грн